RSSRSS | Tisk

Aktuality

Nátěry dveří (11.10.2012 07:04:42)

Od 15.10.2012 budou probíhat v areálu nátěry vnitřních a vnějších dveří v celém objektu. Harmonogram prací s dodavatelem koordinuje pan Špaček.

Shromáždění vlastníků a členská schůze BD (08.10.2012 21:17:26)

Dne 30.10.2012 od 18 hod. se bude konat v posluchárně P4 v budově FTVS, José Martího, Praha 6 shomáždění vlastníků a členská schůze. Hlavním bodem jednání bude činnost občanského sdružení, které má za cíl zabránit plánovaným a pro náš areál negativním změnám.

Veřejná výzva OS (08.10.2012 21:12:02)

V příloze: verejna_vyzva_os­.pdf

Připomínky a námitky k výstavbě terminálu (25.08.2012 10:47:17)

Připomínky a námitky k výstavbě terminálu jak byly předány na stavební úřad:

cistopis_pripo­minek_os.doc

Upozornění (17.08.2012 07:13:15)

Odložené věci nepatřícící do společných prostor odstraňte prosím do 5.9.2012, poté budou vyklizeny.

Důležité sdělení občanského sdružení (09.08.2012 06:44:05)

Prosíme všechny členy SV, aby se ve vlastním zájmu připojili k řízení. Vzor podání je přiložen:

informace_2012_08_0­1.doc

Je nutné doplnit své jméno, bytové jednotky a zaslat na adresu uvedenou v hlavičce. Podání je nutno učinit do 27/8/2012 nejpozději (pokud bude osobně na podatelně), poštou tak, aby do 27/8 na úřad došlo. Přihlíženo bude jen k připomínkám, které přijdou do projednávání záměru, a to se koná 28/8/2012.

V prezentaci je jasně vidět, jak se má proměnit schválená (minimalistická) verze nula na megalomanský projekt v nové verzi. Je zřejmé i to, že se počítá se zbouráním velké části protihlukové zdi.

veleslavin.pdf

Přiložený dokument (zahájení územního řízení) se objevil na úřední desce, prý vyvěsili 24/7/2012, ale pečlivě a pravidelně sledujeme a jsme si jisti, že na úřední desce nebyl ještě ani v době, kdy byl druhý dokument (image001.jpg) vyvěšen na plotě. Zveřejnili to později se starým datem, abychom se nestihli jako občanské sdružení přihlásit v osmidenní lhůtě. Ale určitě se můžeme přihlásit jako účastníci řízení jako soukromé osoby – vlastníci nemovitostí, které jsou záměrem negativně ovlivněny.

Výměna stoupaček (13.06.2012 06:33:36)

Od 18.6. bude pokračovat výměna stoupačky v domě J, od 25.6. výměna v domě F. Další výměny stoupaček budou pokračovat od 9.7., vždy jedna stoupačka v každém týdnu, pokud se přihlásí zájemci o výměnu na konkrétní termín. Zájemci (všichni uživatelé na celé stoupačce), kteří jsou již na konkrétním termínu domluveni, mohou kontaktovat pana Špačka, který projedná termín s instalatérskou firmou. Výměna stoupačky trvá zpravidla 3 dny (pondělí – středa), odpady (WC) jsou funkční po celou dobu rekonstrukce, přívod vody do bytu je přerušen na nezbytně nutnou dobu tj. jen několik hodin denně. V dalších dnech (1–2 dny) probíhají stavební práce – zazdění vybouraných otvorů a výmalba.

Kontakt na Občanské sdružení Veleslavín - Vokovice k životu (12.06.2012 20:31:45)
Odstávka teplé vody (07.06.2012 09:37:35)

Ve dnech 20.-24.8.2012 proběhne pravidelná odstávka teplé vody v našem areálu.

Shromáždění vlastníků a členská schůze družstva (23.05.2012 20:28:59)

Shromáždění vlastníků a členská schůze družstva se budou konat dne 12.6.2012 v 18:00 hod. v místnosti P5 (1. patro) v budově FTVS José Mártího 31, Praha 6

Pozvánky s programem jsou vyvěšeny též v domech. Materiály budou k dispozici na webu od 9.6.2012 v sekci „Neveřejné dokumenty“ po přihlášení